Master scriptie Veldwerk - Reisverslagen van Daan en Rosa - WaarBenJij.nu Master scriptie Veldwerk - Reisverslagen van Daan en Rosa - WaarBenJij.nu

Master scriptie Veldwerk

Daan gaat 7 weken naar Kenia. Op 14 maart vertrek richting Eldoret. In deze omgeving ga ik onderzoek doen naar duurzame energie op kleine schaal. Mijn onderzoek richt zich op biogas en implementatie mogelijkheden voor de lokale bevolking. Doormiddel van enquetes probeer ik de betalingsbereidheid te achterhalen en bij te dragen aan betere leefomstandigheden.
Rosa gaat 2 maanden naar Aruba, en vertrekt 4 april. Mijn onderzoek maakt deel uit van een groter onderzoek naar de Totale Economicsche Waarde van natuur op Aruba. Ik zal onder andere proberen uit te vinden hoe de inwoners van Aruba de natuur waarden. Ook zal ik proberen te analyseren hoe de balans is tussen toerisme en quality-of-life van de inwoners.

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

Enquêteren, Enquêteren maar ook wat ontspanning

14 Mei 2016

Back Home

20 April 2016

This is Kenya

18 April 2016

Jezelf in het Arubaanse zweet werken

03 April 2016

Ami ta bai na aruba! (Ik ga naar Aruba!)
Daan en Rosa

Als afgestuurd Earth Science and Economicsts hebben we interesse in de wereld om ons heen. We houden van natuur, cultuur en dingen ondernemen. Als we niet op reis zijn wonen we samen in Haarlem en genieten we van de dicht bijzijnde natuur zoals polders, duinen en bossen. Maar reizen is een passie geworden en we gaan er regelmatig op uit. We zijn toe aan onze 2e grote reis samen en de verhalen daarover en onze eerdere reizen vind je op dit blog.

Actief sinds 29 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 33725

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2016 - 14 Februari 2017

Opnieuw avonturieren in Midden Amerika en Cuba

14 Maart 2016 - 04 Juni 2016

Master scriptie Veldwerk

08 Januari 2014 - 18 Mei 2014

Op avontuur in Midden en Zuid Amerika

Landen bezocht: