Op avontuur in Midden en Zuid Amerika - Reisverslagen van Daan en Rosa - WaarBenJij.nu Op avontuur in Midden en Zuid Amerika - Reisverslagen van Daan en Rosa - WaarBenJij.nu

Op avontuur in Midden en Zuid Amerika

Op 8 januari pakken we het vliegtuig naar San Jose, Costa Rica. Hier zullen we een tweeweekse taalcursus doen om vervolgens een maand in een nationaal park te gaan werken. Waar precies weten we nog niet, maar het zal er zeker mooi en groen zijn! Daarna hebben we nog zo´n zes weken om Costa Rica te verkennen en van de natuur te genieten. Op 2 mei gaan we naar Lima. In Peru hebben nog ruim anderhalve maand avontuur te gaan voor we op 18 mei weer huiswaarts keren.

29 Juni 2014

En Hollanda

13 Mei 2014

Montañas grande y mucha historia

19 April 2014

Peru, un otro mundo

02 April 2014

Las últimas semanas en Costa Rica

11 Maart 2014

Relajarse en la costa de Caribe
Daan en Rosa

Als afgestuurd Earth Science and Economicsts hebben we interesse in de wereld om ons heen. We houden van natuur, cultuur en dingen ondernemen. Als we niet op reis zijn wonen we samen in Haarlem en genieten we van de dicht bijzijnde natuur zoals polders, duinen en bossen. Maar reizen is een passie geworden en we gaan er regelmatig op uit. We zijn toe aan onze 2e grote reis samen en de verhalen daarover en onze eerdere reizen vind je op dit blog.